Departament turystyki rozmawiał z agentami i touroperatorami

Czy linie lotnicze powinny mieć prawo wydawania voucherów za niezrealizowane loty, jak powiązać tę praktykę stosowaną już przez przewoźników z odpowiedzialnością touroperatorów wobec klientów, czy branża turystyczna może liczyć na program pomocowy przygotowany specjalnie dla niej, co z ewentualnymi pożyczkami z TFG, czy touroperatorzy będą mieli 360 dni na zwrot środków z tytułu niezrealizowanych wyjazdów – te i wiele innych pytań padło w czasie spotkania Rafała Szlachty i Dominika Borka – dyrektorów z Departamentu Turystyki Ministerstwa Rozwoju z przedstawicielami touroperatorów i agentów.

Cały artyków na stronie Wiadomości Turystycznych>>>

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.