Targi World Travel Show za nami.

WTS plakatW miniony weekend (19-21 października) promowaliśmy (ZROT, SGiPPŚ oraz Miasto Koszalin) Pomorze Zachodnie na III Międzynarodowych Targach Turystycznych World Travel Show w Nadarzynie pod Warszawą. Należy zaznaczyć, że targom WTS towarzyszyły też inne turystyczne prezentacje, tj. Camper Caravan Show 2018, Warszawski Salon Jachtowy 2018, Dive Show Poland 2018 i Festiwal Podróżników "Travelmania" oraz silnie rozbudowana strefa Food-Trucków. 

Jak podają organizatorzy w tegorocznej edycji World Travel Show wzięło udzuiał 502 wystawców (32 % więcej niż przed rokiem), z tego 206 zagranicznych. Zwiedzających w porównaniu z ubiegłym rokiem było więcej o 43 %, co dało liczbę 45 620 osób. Przy targach akredytowało się 300 dziennikarzy. 

Oczywiście najwięcej odwiedzających było w sobotę. To zrozumiałe, bo niedziela była w tym roku dniem wyjątkowym - wszak wybory są ważną sprawą - a piątek był jeszcze dniem roboczym i dopiero popołudniem zjawiali się zwiedzający indywidualni. Piątkowe przedpołudnie wypełniały grupy zorganizowane, przedstawiciele branży turystycznej oraz uczniowie i studenci uczelni o profilu turystycznych. Pierwszy dzień (czyli ów piatek) to też tradycyjnie czas spotkań z potencjalnymi partnerami do współpracy - w naszym przypadku m.in. z blogerami i dziennikarzami, a także z przedstawicielami biur turystycznych, poszukujących miejsc do przygotowywanej na przyszły rok oferty turystycznej.  

Prezentacje targowe zajmowały cztery olbrzymie hale wystawiennicze, do tego było wiele stref podróżników, w których odbywały się spotkania z Aleksandrem Dobą, Martyną Wojciechowską i wieloma, wieloma innymi podróżnikami. Postronny obserwator mógłby przypuszczać, że luz panujący przy stoiskach wynika z małej liczby zwiedzających. Ale nic bardziej mylnego - to przestrzenne rozlokowanie prezentacji sprawiło, że nikt nie musiał się przepychać do stoisk. Natomiast o tym jak wielu było zwiedzających zainteresowanych naszą ofertą świadczyło tempo, w jakim ubywało nam materiałów promocyjnych. Ważne jest też to, że wszystkie rozmowy i zadawane nam przez zwiedzających pytania były bardzo merytoryczne.

m1 m2 m3
m4 m5 m6
m7 m8 m9

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.